ANUNŢ

 

Școala Gimnazialănr 1 Vârșolț, organizează, la sediul acesteia, situat în Vârșolț, nr.64, concurs pentru ocuparea unui post vacant de ADMINISTRATOR FINANCIAR I/S – 0,5 normă pe perioadă nedeterminată și  post vacant de SECRETAR I/S – 0,5 normă, pe perioadă nedeterminată, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 34/2023,  după cum urmează:

 

 DENUMIREA POSTURILOR: ADMINISTRATOR FINANCIAR I/S 

 NUMĂRUL POSTURILOR: 0,5 post vacant

 NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

 COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: administrativ

 DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe săptămână

 PERIOADA: nedeterminată

Și:

 DENUMIREA POSTURILOR: SECRETAR I/S 

 NUMĂRUL POSTURILOR: 0,5 post vacant

 NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

 COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: administrativ

 DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe săptămână

 PERIOADA: nedeterminată

 

 

Perioada de depunere a dosarelor de înscriere la concurs este 18.11.2024 – 29.11.2024, ora 14:00 la secretariatul unității, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-14:00.

ACTE NECESARE pentru înscrierea la concurs

 

  1. Formular de înscriere la concurs
  2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  5. Copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. Curriculum vitae, model comun european.

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSURILOR

 

15.11.2024 – Afișarea anunțului concursului

Calendarul de desfăşurare a concursului

Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 15/11/2024

- termenul de depunere a dosarelor, 29/11/2024 ora 12:00, la sediul instituţiei;

- selecţia dosarelor: 02/12/2024 , ora 10:00, la sediul instituţiei;

- afisare rezultate la selectia dosarelor: 02/12/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.

- termen de contestare la selectia dosarelor: 03/12/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.

- afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor:03/12/2024   , ora 13:00, la sediul institutiei.

 ADMINISTRATOR FINACIAR I/S:

Proba scrisă:

- proba scrisă în data de 09/12/2024 , ora 08.00, la sediul instituției;   

- afişarea rezultatelor de la proba scrisă în data de  09/12/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.

- termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisă în data de 10/12/2024 ora 09:00, la sediul instituției;

- afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei scrise în data de 10/12/2024 , ora 10, la sediul instituției;

Proba practică:

- proba practică în data de 10/12/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;   

- afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 10/12/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.

Proba interviu:

- proba interviu în data de 10/12/2024 , ora 12.00, la sediul instituției;   

- afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 10/12/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.

Afişarea rezultatelor finale în data de 10/12/2024  , ora 14:30, la sediul instituției.

 

SECRETAR I/S:

Proba scrisă:

- Proba scrisă:

- proba scrisă în data de 11/12/2024 , ora 08.00, la sediul instituției;   

- afişarea rezultatelor de la proba scrisă în data de  11/12/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.

- termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisă în data de 12/12/2024 ora 09:00, la sediul instituției;

- afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei scrise în data de 12/12/2024 , ora 10, la sediul instituției;

Proba practică:

- proba practică în data de 12/12/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;   

- afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 12/12/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.

Proba interviu:

- proba interviu în data de 12/12/2024 , ora 12.00, la sediul instituției;   

- afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 12/12/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.

 

Afişarea rezultatelor finale în data de 12/12/2024  , ora 14:30, la sediul instituției.

Condițiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire  la  persoanele  care  au  comis  infracțiuni  sexuale,  de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru  completarea  Legii  nr.  76/2008  privind  organizarea  și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările  ulterioare,  pentru  domeniile  prevăzute  la  art.  35 alin. (1) lit. h).

CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE AMDMINISTRATOR FINANCIAR I/S, SECRETAR I/S:

Condiții specifice de participare la concurs:

- studii superioare absolvite cu diplomă de licență/ master în domeniul economic;

- vechime în muncă: 3 ani;

- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: 3 ani;

 

Tematica de concurs  :

 ADMINISTRATOR FINACIAR I/S:

1.Organizarea și conducerea contabilității;

2.Contabilitatea instituțiilor publice;

3.Angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor publice;

4.Raporturile de muncă și drepturile personalului contractual;

5.Inventarierea patrimoniului;

6.Documente justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate şi păstrarea lor;

7.Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice precum şi organizarea; evident şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;

8.Finanţarea şi baza materială a învăţământului preuniversitar;

9.Achiziţia directă, licitaţia deschisă şi licitaţia restrânsă;

SECRETAR I/S:

  1. Organizarea sistemului de învățământ preuniversitar;
  2. Încadrarea personalului din învățământul preuniversitar;
  3. Particularități ale salarizării în învățământul preuniversitar;
  4. Actele de studii:tipuri, condiții de eliberare, modul de completare;
  5. Arhivarea și circuitul documentelor;
  6. Cunoștințe de operare pe calculator(word,exel..),
  7. Cunoștințe de operare a softului specific activității în școli(EDUSAL,REVISAL, SIIR);
  8. Cunoștințe de legislație privind emiterea și evidența deciziilor a adrselor oficiale și a adeverințelor

Bibliografie de concurs:

 ADMINISTRATOR FINACIAR I/S:

  • Legea Educatiei Nationale nr.198/2023 ;
  • Legea nr.82/1991 Legea contabilității republicată cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul M.F.P. nr. 2021/2013 pentru modificarea şi completarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul M.F.P. nr. 1917/2005, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor publice autonome, instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii şi activităţilor finanţate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetele creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetele fondului de risc şi bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de instituţiile publice, indiferent de modalitatea de organizare şi finanţare a acestora, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordin nr. 517/2016 din 13 august 2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcționare a sistemului național de raportare – Forexebug, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 1792/2002 privind aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 2861/2009 privind aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările şi completările ulterioare;
  • H.G.nr.2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul nr.3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea şi amortizarea      activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare, cu modificările şi completările ulterioare;
  • HG 276/ 2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.
  • Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările şi completările ulterioare;
  • O.U.G. 98/2016 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 53/2003 - CodulMuncii, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea cadru 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare.

SECRETAR I/S:

* Legea Învăţământului nr.198/ 2023;

*Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de ı̂nvăţământ preuniversitar, fiind Parte integrantă din Ordinul nr. 5.726/2024;

*H.G. 286/2011 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a condițiilor de promovare în grade și trepte profesionalea personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare;

*Legea cadru 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice  cu modificările și completările ulterioare;

*H.G.905/ 2017 privind Registrul General de Evidență a Salariaților REVISAL, cu modificările și completările ulterioare;

*Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificările și completările ulterioare(forma actualizată);

*Legea 26/2023 pentru modificarea și completarea Legii Arhivelor Naționale nr 16 /1996;

*Ordin 4634/310.06.2024 – Regulamentul privind regimul actelor de studii și al documentelor școlare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar;

*Fișa postului;

 

Dosarele de concurs se pot depune până la data de 29.11.2024 ora 14:00, la sediul Școlii Gimnaziale NR 1 Vârșolț, situat în Vârșolț, nr.64, Sălaj.

 

 

Persoane de contact:

SZŐKE EDITH  – director,                                                RÁKOSY AMÁLIA- secretar delegat,

Telefon 0749216156                                                                      telefon 0748797182

 

                     DIRECTOR,                                                                                                SECRETAR DELEGAT,

                   SZŐKE EDITH                                                                                                  RÁKOSY AMÁLIA